Генератор UTM-міток

Створити посилання для рекламної кампанії в Google та інших цілях

Генератор UTM-міток – це інструмент, що дозволяє ефективно створювати посилання для рекламних кампаній у Google та інших платформах. Він забезпечує легке додавання UTM-параметрів до URL, допомагаючи відстежувати джерела трафіку та ефективність маркетингових зусиль. Можливо кастомізувати посилання, вибираючи тип трафіку, джерело, назву кампанії тощо, що допомагає в аналізі даних та оптимізації рекламних стратегій. Цей інструмент є незамінним для маркетологів, які прагнуть максимізувати ROI своїх рекламних ініціатив.

Джерело трафіку

Обов'язкові параметри









Необов'язкові параметри






Результат:


Динамічні змінні, та як їх використовувати

Основні параметри динамічної вставки: Google Ads

ПараметрЩо підставиться замість {параметра}
{adgroupid}Ідентифікатор групи оголошень. Використовуйте його, якщо ви налаштували дані відстеження на рівні акаунта чи кампанії та хочете дізнатися, оголошення з якої групи було показано
{adposition}Позиція оголошення на сторінці. Наприклад, значення 1t2 розшифровується так: сторінка 1, показ над результатами пошуку (top), позиція 2
{campaignid}Ідентифікатор кампанії. Використовуйте його, якщо ви налаштували дані відстеження на рівні акаунта і хочете дізнатися, оголошення з якої кампанії було показано
{creative}Унікальний ідентифікатор оголошення
{device}Тип пристрою, з якого надійшов клік
{feeditemid}Ідентифікатор розширення, на яке натиснув користувач
{keyword}Ключове слово, за яким було показано оголошення в пошуковій мережі, або найближче ключове слово при показі в контекстно-медійній мережі
{loc_interest_ms}Ідентифікатор місцеположення, вказаного в пошуковому запиті користувача
{loc_physical_ms}Ідентифікатор географічного місцеположення, звідки був отриманий клік
{lpurl}Кінцевий URL. Шифрується, якщо тільки ви не вказали {lpurl} на початку шаблону відстеження. Якщо параметр {lpurl} вказаний не на самому початку шаблону відстеження, пробіл та символи ?, =, “, #, \t, ‘ і (пробіл) замінюються escape-кодами
{matchtype}Тип відповідності ключового слова, за яким було показано оголошення
{merchant_id}Ідентифікатор акаунта Google Merchant Center, до якого належить товарне оголошення.
{placement}Сайт, де оголошення отримало клік. Він відповідає заданим вами ключовим словам або умовам таргетингу на місця розміщення (залежно від налаштувань таргетингу в кампанії)
{product_channel}Тип каналу продажів, через який реалізується товар, рекламований в оголошенні
{product_country}Країна, в якій продається товар, рекламований в оголошенні
{product_id}Ідентифікатор товару, рекламованого в оголошенні (з фіду даних Merchant Center)
{product_language}Мова, на якій подана інформація про товар (згідно фіду даних Merchant Center)
{product_partition_id}Унікальний ідентифікатор групи товарів, до якої належить оголошення
{store_code}Для кампаній, які використовують локальний канал продажів, тут відображається унікальний код магазину
{targetid}Ідентифікатор ключового слова (kwd), динамічного пошукового оголошення (dsa) або цілі списку ремаркетингу (aud). Наприклад, якщо ви додасте до групи оголошень список ремаркетингу з ідентифікатором критерію 456 і налаштуєте таргетинг на ключове слово з ідентифікатором 123, параметр {targetid} буде замінений на kwd-123:aud-456
Tab Content
© 2024 GADS - контекстна реклама Google Ads.